Новина

від 14.02.2020

«UA: Перший» відреагував на заяву ОП щодо «Схем»: закликав не втручатись у діяльність НСТУ

Телеканал «UA: Перший» відреагував на критику від Офісу президента щодо матеріалу «Оманлива відпустка» програми журналістських розслідувань «Схеми», яка виробляється колективом журналістів Радіо Свобода та транслюється в його ефірі.

«Суспільний мовник дякує за рекомендацію і, користуючись нагодою, нагадує Офісу президента, що згідно зі статтею 3 Закону України «Про Суспільне телебачення і радіомовлення України» забороняється втручання державних органів та органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, а також недержавних організацій у діяльність НСТУ з метою встановлення цензури, попереднього контролю та незаконного впливу на зміст інформації, що поширюється Суспільним телебаченням і радіомовленням України», – мовиться у повідомленні.

«UA: Перший» наголошує, що не має підстав сумніватися в професійності журналістів-розслідувачів, що працювали над матеріалом.

«З огляду на сказане вище Суспільний мовник підтримує намір Офісу президента позиватися до суду з метою спростування інформації, якщо вона справді виявиться такою, що не відповідає дійсності. Переконані, що саме такий спосіб вирішення конфліктів є найбільш прийнятним у демократичному суспільстві», – зазначили в заяві.

Раніше сьогодні Офіс президента заявив, що йде до суду після розслідування програми «Схеми» (спільного проєкту Радіо Свобода й телеканалу «UA: Перший») про візит глави держави Володимира Зеленського до Оману, оприлюдненого 13 лютого.

У ньому йдеться, що 9 січня президент України Володимир Зеленський повернувся з Оману до України на літаку Bombardier Global Express 6000 із бортовим номером 9H-VJN. За даними джерел «Схем», 8 січня цим літаком із Москви до Оману прибув секретар Ради безпеки Росії Микола Патрушев.

Офіс президента повідомив, що Зеленський ніколи не зустрічався з Патрушевим. Про це заявили і в Кремлі.


Теги: корупція, новини корупції

Новини партнерів

Загрузка...